Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Koblet til turtelleren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Skal nok sette en plate under turtelleren, men jeg venter litt med det :) skal nok ha flere klokker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Også tok jeg forstillings kontroll og justering :) Og vasket bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Rusta skal fikses etter jeg er ferdig med alle tinga jeg trenger å gjøre før eu godkjeninga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Litt bilder da :) Kobla til lys og cd spilleren :P Også tok jeg en motorvask :) Må sveise setet ... Jeg tar det nok imorra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg ble ferdig med forstillings kontroll også skulle jeg ut å prøve kjøre bilen da ... Så kjørte jeg litt og hørte dunking i høyre forhjul. Og hva var det ?... Bærekule . Fikk deler idag , men det som er irriterende er at jeg må ta forstillings kontroll på nytt og justere camberen og spissinga gjen . Men men sånn er det :P Bærekuler 2X Flere upgraderinger imorra :) og det blir bilder av det som skjer nå da :) Komentarer ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Hvis karosseriet skal bli gjort like grundig som understellet så blir dette en flott bil! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Idag skiftet jeg begge bærekulene, alt gikk greit til siste bolt på venstre hjulet... Den knakk. Må ordne det imorra så skal bilen på forstillings kontroll :) Litt bilder da :) Komentarer ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedesgutt Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 blir en bra bil detta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Takk takk :)Du må legge ut bilder av 190'n snart Vidar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Angående de bærekulene dine. Du har servo ser jeg på bildene. De gamle kulene dine tilsier også at du har kjøpt inn nye ikke-servokuler. Se på dette bildet: Så ser du på de nye dine: Og så på de gamle dine igjen: Det har neppe noe å si på en arbeidssliter. Det blir aldri en sportsbil. Men fortsett å holde vogna i god stand. Utrolig mye arbeide lagt ned i en "sånn" bil. :) Gikk du for vanlige gummiforinger? Sandblåste fjører sier du. Har de fått noen maling etterpå? Hva kosta overhalingskit til caliperne for og bak? Jeg kjøpte likegodt NYE calipere på kjøkkentema. De kosta halvparten av "gamle" overhalte på Bcb.no. De og den nye mastersylindern funker bra enn så lenge. Men jeg måtte bytte inn hovedsylindern pga lekk pakning til reservoaret. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedesgutt Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 det er etter montert servo på den, har jobba på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Angående de bærekulene dine. Du har servo ser jeg på bildene. De gamle kulene dine tilsier også at du har kjøpt inn nye ikke-servokuler. Se på dette bildet: Så ser du på de nye dine: Og så på de gamle dine igjen: Det har neppe noe å si på en arbeidssliter. Det blir aldri en sportsbil. Men fortsett å holde vogna i god stand. Utrolig mye arbeide lagt ned i en "sånn" bil. :) Gikk du for vanlige gummiforinger? Sandblåste fjører sier du. Har de fått noen maling etterpå? Hva kosta overhalingskit til caliperne for og bak? Jeg kjøpte likegodt NYE calipere på kjøkkentema. De kosta halvparten av "gamle" overhalte på Bcb.no. De og den nye mastersylindern funker bra enn så lenge. Men jeg måtte bytte inn hovedsylindern pga lekk pakning til reservoaret. Jeg overhalte bremser bak bare. Det kosta 375kr pr side. Det er vanlige gummi foringer, men det blir ett prosjekt etter hvert :). Vet du om de bærekulene jeg monterte vil funke? Eller blir det noe forskjell i kjøreegenskapene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Helt rott, genialt å gjøre det på skolen å da. Der har dem jo alt det nyeste utstyret som regel også:) Hvilken model er det? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 helt rott, genialt å gjøre det på skolen å da. Der har dem jo alt det nyeste utstyret som regel også:) hvilken model er det? 87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg