Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 (endret) Da legger jeg ut noen bilder av bilen så kommer bilder av det jeg har gjort på bilen inn til nå :) Endret Januar 4, 2010 av Sjemek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hva slags planer har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jeg tenkte å senke bilen , sette på gruppe A vinge og litt trimming :) Men først og fremst vil jeg få den EU godkjent :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 (endret) Så har jeg begynt å jobbe da :) Har skiftet alle foringer til bakstilinga :) Bilen ser helt jævlig under men det var bare rust på overflata. Jeg gjør alt på skolen så jeg kan ikke bruke tida på å pusse opp alt men når jeg får bilen hjem da skal jeg begyne med skikkelig jobb. :) Så begynte jeg med bakstilings demontering :) Greit å vaske alt :) mye hyggeligere å jobbe med rene deler :) Endret Januar 6, 2010 av Sjemek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jævla greit da hvis du får gjort det meste på skolen! Genialt.. Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Da begynte jeg med å presse ut Foringene :) Sandblåste fjærer :) Og litt bilder :) Det var dritt vanskelig å presse dem ut og inn gjen ... Måtte lage litt verktøy :) Og litt flere bilder :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Så satt jeg på plass bakakselen :) Også kjøpte jeg en turteller :P Måtte skifte endelledene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det kommer flere bilder etterhvert :) har bestilt Bærekuler idag, det får jeg nok imorgen :) Komentarer ???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Veldig bra jobba, skal følge med her ja:):) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ser veldig bra ut! :) Følger med:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ser veldig bra ut! :) Følger med:) takk takk :) Prosjektet ditt er helt rått :) Har følgt med jeg å :) Nye bilder kommer snart !!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole Mg Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 skjærebrenner er fin ting når man ska demontere gammle foringer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Du gjør jo jobben "ingen vil gjøre"...blir bra dette :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Overhalte bakbremser :) pussa skiva med (negerkuse)^^ og overhalte kalippere :) Sånn ser det ut nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg