AudiRadar Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 (endret) Hei er det noen som har lyst og modde 72mod toyota crownen min. Kansje få litt gangster stil på denna med litt store felger og diverse. Takker til de som orker:) http://i644.photobucket.com/albums/uu168/Reidarcrown/DSC00215.jpg Endret Januar 4, 2010 av AudiRadar Feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Januar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2010 Eg er ikke så oppfinnsom av meg, så vist du gir litt detaljer om hva du vil ha, så kan eg prøve :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Hei fant noen felger jeg vurderer og kjøpe er det mulig og få disse på bilen i ca samme størelse som de som er på bilen,kansje senking og sotede vinduer hvis det er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Ikke lag gangsterbil av en klassisk Toyota da! Senk og feite, kromma kantfelger holder i laange baner;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Blir nok ikke gangster bil av denne mest sansynlig kun noen stilige felger som ser år rett ut men det hadde vert artig og sett hvordan bilen ble med litt gangster stil. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Ble ikke så bra men:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Hva med litt muskler da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 En til med det samme jeg var i gang, i samme stil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Ble ikke så bra men:D Ble tøft men felgene ble kansje litt store da:-) takk for at du prøvde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 En til med det samme jeg var i gang, i samme stil.. Denne ble jo skikkelig stilig blir litt mye arbeid med og få bilen sånn he he men det hadde blitt rått. takker:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Bare artig å teste ut hvordan den hadde blitt seende ut som hardbarka dragster, samtidig som jeg fikk litt øvelse med PS. ;) Tenkte jeg skulle lage et bur inni bilen også, men ble ikke jeg gjorde det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg