Gå til innhold

Hjeellp!! Kommer ikke inni bilen? Haster...

Ranger emnet


sel90

Anbefalte innlegg

Hvis døra hadde fryst og han trengte og komme inn i bilen med engang , hadde dette fungert best, men ja selføligt fryser det igjen, men da får man bare gjøre det samme :race eller tørke bort vann, fram med silicon stiften og låseolja.

 

Og la meg legge til at jeg synes du er en av de største taperne inne på dette forumet. Hvis du nå sitter og tenker på en begrunnelse. Se på innleggene dine til andre her, mobbet ...søk hjelp

 

Jeg er kanskje en stor taper her, du er en ufattelig stor taper på verdensbasis der du spinner for harde livet ut av grønnmo med den sline omegaen din som bråker mer enn hva den gjør for seg!

 

no mere du lurte på da? hjelp har jeg fått! i got google bitch!

 

 

Når det gjelder det superstrikset du hinter til med å helle varmt vann på låsen! vettu hvilken effekt den har i grunn? det er samme som å løpe på en lukka dør uten å trekke i dørhåndtaket! er du jævli smart kan du heller sette nøkkelen i en kopp med kokende vann og så i dørlåsen som igjen vil gi samma effekt som å varme nøkkelen med ligher/propan what ever!

 

Jeg klarer i det minste å gi noen hjelp kontra svada som kommer fra folk som gjetter seg frem!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mange muligheter:idea:

 

Nei sier du det? virkelig? jeg har da vært med på å dirke opp dører og utelåsing før! Det jeg sikta til er at det for meg virka som om de låste dirka opp panseret men lot resten av bilen være låst og så reiste!

 

han sa aldri at han faktisk fikk låshjelp for å reise dit han skulle. noen ER faktisk så tette ja!

 

ved værre utelåsinger som har sinnsyke alarmsystemer som f.eks touareg eller hva faen den heter og audi a8 og slikt, kan du bare glemme å låse opp om du har glemt nøkla dine inne i bilen! da er alternativet å ringe noen som driver med bilglass og høre hvilken rute de har på lager, og så knuser du den ruta de har på lager så du kommer deg inn i bilen!

 

 

 

Husk å teipe ruta med teip så blir det litt mindre støvsugingsjobb på deg!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sier du det? virkelig? jeg har da vært med på å dirke opp dører og utelåsing før! Det jeg sikta til er at det for meg virka som om de låste dirka opp panseret men lot resten av bilen være låst og så reiste!

 

han sa aldri at han faktisk fikk låshjelp for å reise dit han skulle. noen ER faktisk så tette ja!

 

ved værre utelåsinger som har sinnsyke alarmsystemer som f.eks touareg eller hva faen den heter og audi a8 og slikt, kan du bare glemme å låse opp om du har glemt nøkla dine inne i bilen! da er alternativet å ringe noen som driver med bilglass og høre hvilken rute de har på lager, og så knuser du den ruta de har på lager så du kommer deg inn i bilen!

 

 

 

Husk å teipe ruta med teip så blir det litt mindre støvsugingsjobb på deg!

 

 

For meg virker det som om du bare er ute etter og kverulere. I følge prosjekt tråden din virka det som om du hadde litt peiling, så feil går det ann og ta..

Dette er snakk om en BMW, ikke Audi eller VW. Men til og med på de bilene finnes det muligheter skjønner du;)

Han nevnte desutten at han hadde fått hjelp med strøm på bilen. Hvis du heller lurer på hvordan han gjorde det, så får du spørre penere.

 

Måten du svarte han forrige på var utrolig idiotisk, men ut i fra det bilde du bruker er det vel heller ikke annet og forvente.

 

Ikke minst når du forteller at du har vært med å dirke opp mange dører.

 

Jeg antar bare at du mangler et par sosiale antenner og er en av de som bare må pirke på ting for og irritere..

 

Det er utrolig trist at det finnes sånne som deg:(

 

Har du prøvd Dikemark?

Endret av enverl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi faen gutta ;) ikke noe vits å krangle ;)

 

Men hvertfall, jeg fikk onkelen min til å fikse låssylinderen så nå passer nøkkelen i låsen. Vi fant ut at døra ble bytta og låsen ble også bytta samtidig, så det var helt annet lås på den. Var ikke rart nøkkelen ikke passa da :p, men det som var litt dritt, var at når vi satt sammen alt og smelte igjen døra, fikk vi ikke åpna den igjen, både utenfra og innenfra :s mulig vi har glemt å sette på en av vaierne? noen som har noe forslag?

klokka ble så seint så vi ga faen og tenkte vi kan da det en annen dag. Så nå må jeg gå inn fra passasjersete og hoppe inn til førersete :) JIPPIII:D

 

Kan det være noe annet enn vaier jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om du bare er ute etter og kverulere. I følge prosjekt tråden din virka det som om du hadde litt peiling, så feil går det ann og ta..

Dette er snakk om en BMW, ikke Audi eller VW. Men til og med på de bilene finnes det muligheter skjønner du;)

Han nevnte desutten at han hadde fått hjelp med strøm på bilen. Hvis du heller lurer på hvordan han gjorde det, så får du spørre penere.

 

Måten du svarte han forrige på var utrolig idiotisk, men ut i fra det bilde du bruker er det vel heller ikke annet og forvente.

 

Ikke minst når du forteller at du har vært med å dirke opp mange dører.

 

Jeg antar bare at du mangler et par sosiale antenner og er en av de som bare må pirke på ting for og irritere..

 

Det er utrolig trist at det finnes sånne som deg:(

 

Har du prøvd Dikemark?

 

Dikemark...? du har fått med deg at den institusjonen ikke er mye å hente på vel?

 

Har til og med vært på Gamle lier mental jeg.. skuffa når jeg så innholdet der også gitt.

 

 

Og at jeg har vært med på å dirke opp dører vet du lite om hva jeg har jobbet med og hva slags kursing jeg har så bare smell igjen saksa

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikemark...? du har fått med deg at den institusjonen ikke er mye å hente på vel?

 

Har til og med vært på Gamle lier mental jeg.. skuffa når jeg så innholdet der også gitt.

 

 

Og at jeg har vært med på å dirke opp dører vet du lite om hva jeg har jobbet med og hva slags kursing jeg har så bare smell igjen saksa

 

Da er det ikke mye håp for deg desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi faen gutta ;) ikke noe vits å krangle ;)

 

Men hvertfall, jeg fikk onkelen min til å fikse låssylinderen så nå passer nøkkelen i låsen. Vi fant ut at døra ble bytta og låsen ble også bytta samtidig, så det var helt annet lås på den. Var ikke rart nøkkelen ikke passa da :p, men det som var litt dritt, var at når vi satt sammen alt og smelte igjen døra, fikk vi ikke åpna den igjen, både utenfra og innenfra :s mulig vi har glemt å sette på en av vaierne? noen som har noe forslag?

klokka ble så seint så vi ga faen og tenkte vi kan da det en annen dag. Så nå må jeg gå inn fra passasjersete og hoppe inn til førersete :) JIPPIII:D

 

Kan det være noe annet enn vaier jeg har glemt?

 

Da har du sikkert glemt og hekte på noe. Wieren som er for og åpne fra innsiden skal gjennom et klips.

Vanskelige er at du må få opp døra for og demontere dørtrekket...

Endret av enverl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, men kan du få av trekket uten å åpne døra?

 

Er litt usikker om følgende går.

 

Men du kan prøve og demontere håndtaket/åpneren inne. På den er jo staget festa, og deretter dra så langt det går. Eller i hvertfall komme frem til staget og dra direkte på det.

Andre måten er jo og ''bryte'' seg inn fra utsiden, men det krever da spesial-verktøy for og ikke ødelegge vindu,dør,lister osv.

Jeg vet at politi, parkeringshus og mange flere uærlige jævler har det:P

Men vet ikke om NAF eller liknende redningsselskap har det.

Har du forresten orndet det med batteriet og ekspansjonstank?

 

Fortell gjærne om dette funka.

Endret av enverl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja ok. Takk for rådet.

Skal se om jeg får ta det imorgen og se om det går, får håpe det hvertfall, men tror jeg kommer til å kødde litt akkurat der =/

 

Det med ekspansjonstanken, var det ikke noe problem på den. Det var bare luft i systemet. Sto ute i ca.1 time på -20 og fikk ut all lufta.

Så jeg trengte ikke å vente på varene fra GS bildeler egentlig :D fikk ikke brukt dem likevell :p

 

Det med batteriet fikk jeg ikke sett på enda =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje en stor taper her, du er en ufattelig stor taper på verdensbasis der du spinner for harde livet ut av grønnmo med den sline omegaen din som bråker mer enn hva den gjør for seg!

 

no mere du lurte på da? hjelp har jeg fått! i got google bitch!

 

 

Når det gjelder det superstrikset du hinter til med å helle varmt vann på låsen! vettu hvilken effekt den har i grunn? det er samme som å løpe på en lukka dør uten å trekke i dørhåndtaket! er du jævli smart kan du heller sette nøkkelen i en kopp med kokende vann og så i dørlåsen som igjen vil gi samma effekt som å varme nøkkelen med ligher/propan what ever!

 

Jeg klarer i det minste å gi noen hjelp kontra svada som kommer fra folk som gjetter seg frem!

 

At du i det hele tatt husker omegan min setter jeg pris på. Da ble du tydligvis imponert over noe og det klistra seg i den lille hjernebarken du har klart og utvikle over 25år?

 

Men når vi snakker om omegan tjaa... den går i pr.dags bedre en bruksbilen og det er en bmw m5, og det er med orginal turbo, var det noe du lurte på mer anngående bila mine?

 

Etter det jeg har sett til deg kjører du rundt i en kranbil av noen sort og har en harry japsebil med stor stygg spoiler og hjemme lakka med dekorer som var til og le av.

 

Så skjønner at du ikke er helt fornøyd med livet, så du må sitte og kaste dritt til hver bidige stakkar på dette forumet og sikkert de 20 andre du er innom hver dag også.

 

Mener jeg har hatt denne diskusjonen her før med deg hvis jeg ikke tar helt feil :idea:

 

Men uansett ikke start en krig du ikke kan vinne ,dette kan utarte seg til og bli en sikklig web inferno på høyt nivå og det kan bli stygt ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja ok. Takk for rådet.

Skal se om jeg får ta det imorgen og se om det går, får håpe det hvertfall, men tror jeg kommer til å kødde litt akkurat der =/

 

Det med ekspansjonstanken, var det ikke noe problem på den. Det var bare luft i systemet. Sto ute i ca.1 time på -20 og fikk ut all lufta.

Så jeg trengte ikke å vente på varene fra GS bildeler egentlig :D fikk ikke brukt dem likevell :p

 

Det med batteriet fikk jeg ikke sett på enda =/

 

Var det ikke lekasje mellom ekspansjonstanken og radiator a?

Det blir som regel ikke borte av og bare lufte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i det hele tatt husker omegan min setter jeg pris på. Da ble du tydligvis imponert over noe og det klistra seg i den lille hjernebarken du har klart og utvikle over 25år?

 

Men når vi snakker om omegan tjaa... den går i pr.dags bedre en bruksbilen og det er en bmw m5, og det er med orginal turbo, var det noe du lurte på mer anngående bila mine?

 

Etter det jeg har sett til deg kjører du rundt i en kranbil av noen sort og har en harry japsebil med stor stygg spoiler og hjemme lakka med dekorer som var til og le av.

 

Så skjønner at du ikke er helt fornøyd med livet, så du må sitte og kaste dritt til hver bidige stakkar på dette forumet og sikkert de 20 andre du er innom hver dag også.

 

Mener jeg har hatt denne diskusjonen her før med deg hvis jeg ikke tar helt feil :idea:

 

Men uansett ikke start en krig du ikke kan vinne ,dette kan utarte seg til og bli en sikklig web inferno på høyt nivå og det kan bli stygt ;)

 

Nå må du barebegyne å rulle inn her. at jeg bemerket meg kjerra di er fordi den ikke er hakke kulere enn en 240 med kappa senkefjærer og en harry tater bak rattet.

Aldri lurt på noe som helst ang. bila dine, så ikke prøv å¨reklamere engang!

 

Kranbilen min har du nok ikke sett meg kjøre i, og ikke kjører jeg kranbil heller , det er vel så minst 14mnd siden sist!

 

Bila mine driter jeg i hva du syns om, de er litt mer påkosta og brukt tid på enn ei sammenkasta lecablokk du råner rundt i.

 

om jeg er fornøyd med livet? Tjah, så passelig, værtfall ikke noe du kan klare å bidra med!

 

At jeg sitter å kverulerer er en ting, men at DU faktisk tror du kommer med noe brukelig når folk spør om hjelp er jo enda mer spesielt.. når man snakker om hjernebarker, burde vel ikke du hjelpe andre på forumet med å helle vann over dører værtfall.

 

Få det litt mere kunnskap om det du prøver å forklare om.

som f.eks også mitt tilfelle av prosjekter og jobb.

ikke at det intresserer meg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår