Larsen-00 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 (endret) Heisann! Skal gå til innkjøp av forsterker og 6x9'er. Det jeg lurte på om dere har noen anbefalinger? Foretrekker en 4 kanaler, skal oppgradere senere og ha høytlalere i døren. Budsjettet mitt er opp til 6 tusen. Er ute etter fin lyd med bra trykk. Har sitt litt på JBL sine : http://www.bernhardsbillyd.no/productview/19439038/ Noe og satse på? Endret Januar 2, 2010 av Larsen-00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 jeg tror di er helt kurrant... men jeg ville mye heller gått for et sett med 6 1/2" med med xrta tweetere....men det er smak og behag... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hvor skal du plassere 6x9"? Skal du ha sub senere? Det er foran du sitter å kjører, og da er det der du vil ha lyd først og fremst, så hvis du ikke har noen bra høyttalere foran, så kjøp det først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen-00 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Ja tenkte og ha dem på hattehyllen, Ser de fleste anbefaler høytalere framme. Ja jeg skal ha sub og monoblokk i tilegg. Men probleme her er at jeg har en opel ascona 1988 :D og det er ikke lagt opp til høytalere i dørene? Noen gode forslag om hva jeg skal gjøre? (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 er det ikke plass til noe framme så lager du plass;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 (endret) Heisann! Skal gå til innkjøp av forsterker og 6x9'er. Det jeg lurte på om dere har noen anbefalinger? Foretrekker en 4 kanaler, skal oppgradere senere og ha høytlalere i døren. Budsjettet mitt er opp til 6 tusen. Er ute etter fin lyd med bra trykk. Har sitt litt på JBL sine : http://www.bernhardsbillyd.no/productview/19439038/ Noe og satse på? je har de 6x9 der i veggen min, de spiller fint og veldi høyt.. men vis du har sedan så burde du vel putte de i en kasse som andre her på bilforumet anbefaler, Endret Januar 3, 2010 av Amundsen Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen-00 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 er det ikke plass til noe framme så lager du plass;) Erfaring me sånt? Skal jeg bare ta ut trekke i dørå å så sjere en X i trekket, og deretter bygge ut 6.5tommerene med spon/mdf plater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Erfaring me sånt? Skal jeg bare ta ut trekke i dørå å så sjere en X i trekket, og deretter bygge ut 6.5tommerene med spon/mdf plater? Ja, av med trekket, og se hvor det er ledig plass bak, kan hende du slipper masse kutting i metall... også bruker du mdf utenpå trekket. Har du mulighet, så prøv å få vinklet innfestingen slik at du får høyttalerene til å peke litt mere mot ørene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg