DRFT-R Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 http://www.goprocamera.com/ Har selv et HD Motorsports HERO og kan bare anbefale det! Sånn for å dra repost tråden litt mer OT. :D heheNÅharSPACEklikkaHER..men..er..du..fornøyd..med..det??Vurderer..jævlig..å..bestille..3stk..fra..usa..nå!..er..jo..bare..300$..og.kursen..er..enda..lav Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 (endret) fine med det er vel at det tåler litt juling, men lyden suger.. bakdelen med flip er at det ikke er utvidbart minne, så man er begrenset til 2 timer. Og det er heller ikke vid vinkel linse.. go pro http://www.youtube.com/watch?v=bCzAjHAlN30 flip ultra hd.. lyd er hal.. ALT Endret Januar 2, 2010 av LLH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 ALTSÅ.... greit nok er lyden litt bob bob. det er fordi mange av bilene genereltsett har mye støy og vibrasjoner.. MEN!!!! det er et stort men her! hva tror du er viktigst å få med seg når det gjelder bil!?.. super bra lyd? eller bilde? Har du sett hva for en sinnsvak vidvinkel du har?... Du kan montere kamerat på A stolpa forran føreren og få med deg alt fra hjelmen til nøttene hans! Flip blir som å montere en standard DVD cam i buret! du får ikke med deg noe annet enn kun frontruta! på samma plass ville du fått med deg alt fra ryggen av førersetet og frem! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 ulempen jeg ser med engang på de ultra kameraene er at når du faktisk kjører i 160, ser det ut som 80! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Er storfornøyd med mitt.Brukte Archos AVR500 med bulletcam før men dette slår alt. Har prøvd litt skuterkjøring i mørket for litt test men ikke noe som er noe å vise til enda. Du kan jo selv se demovideoene her: http://www.goprocamera.com/hdheropreview/ Så sammenligne med flip ultra hd så du får en rett sammenlikning. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Trodde alle hadde sett videoene av Ken Block til nå! :p Og en ting til.. "den nye ken block kolleksjonen til DC"? Ken Block eier DC Shoes ;) er oppvokst med motorolje og bensin. ikke en borfjøl med hjul. så jeg viste nok ikke det Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg er oppvokst med begge deler jeg :) 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg fikk stor penis av gud til å beseire damer;!) Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Synd at du fikk liten hjerne da. Ehehe 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 dama di valgte ikke stor hjerne væffal ;) ;) Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Så så jenter, roe ned nå! ;) Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 dama di valgte ikke stor hjerne væffal ;) ;) Er ikke hjernen min hun skal suge.. 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg