LeoNico Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 (endret) Hei! EDIT: Problemet er nok mye større enn jeg tidligere trodde, den klarer ikke gire (automat) og det ligger rundt en halvliter med olje under bilen, usikkert om det er girolje eller motorolje. Så jeg tror man trygt kan si at kassa har tatt kvelden :( Endret Januar 1, 2010 av LeoNico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 kondolerer Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Oyoy, det høres ikke bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Åssen bil? Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 BMW 320iA Touring E46 Vinrød farge. Om du har sett den kjøre i Hønefoss ;) Det rant olje fra den som en sil :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Konverteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Den slurer ekstremt mye, og den når turtallssperra av og til. den ligger på 5000 omdreininger når jeg kjører i 80 km/t når den har i 5.gir Hvis det sier deg noe mer? :) Hadde vært bra å ha litt mer info til verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hvis olja blir borte vil jo en automat slure Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Men jeg har aldri kjørt nedi noe. Hvorfor RENNER det olje da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 prøv å se hvor olja renner ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Litt bak frontaksel. Er det en mulighet at det lekker olje på grunn av girkassehavariet? Jeg skjønner ikke hvordan det - helt uten videre - kan begynne å lekke olje derfra, uten at jeg har kjørt nedi noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Lekker det i skjøten mellom motor og girkasse? eller er det et av røra fra kassa til radiatoren/ oljekjølern? Eller i pakningen i en av bånnpannene? (motor eller automaten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 dersom du får et skikkelig converterhavari vil olja kunne renne ut av converteren... da vil olja renne ut i bakkant av motoren.... siden det slurer regner jeg med at olja er rød converterhavari kan komme selv om du ikke har kjørt borti noe ellerno.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 dersom du får et skikkelig converterhavari vil olja kunne renne ut av converteren... da vil olja renne ut i bakkant av motoren.... siden det slurer regner jeg med at olja er rød converterhavari kan komme selv om du ikke har kjørt borti noe ellerno.. Det høres sannsynlig ut, tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg