Gå til innhold

drifting

Ranger emnet


søgård

Anbefalte innlegg

heisann folkens..

jeg er ny her på forumet..

 

tengte jeg skulle finne litt om hva drifting koster..

 

si at jeg nå har en drifting rigget bil..

 

hva må jeg gå igjennom for eventuelt kan møte opp på

bane og virkelig kan få lekt meg litt??

 

driver og vurdere og begynne med drifting som hobby..

 

og hvor kjører dere??

kommer selv fra hamar.

 

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster hva du vil legge i det?..

 

Var det slik at du HAR en bil? eller vil bygge en?

 

 

Kan gi deg kjappe eksempel!

 

Kjøper du bil i fra england, kan du velge mellom mye rart! nytt, brukt, ferdig bygd, eller påbegynte prosjekter!

 

Om jeg kan bruke mitt som eksempel! kjøpte jeg 200sx s14a for 75.000kr inkl. norsk mva. Bilen er deretter påkostet ekstremt mye! bilen jeg har er i en prisklasse av ca 350.000kr!

 

Det som koster deg er dekk! får du en grei avtale på dekk kan du ende opp med å betale bare 500kr dekket for. Reiser og utgifter!

 

startkontingenter er ikke dyrt i norge om du skal kjøre løp! skal kjøre fri kjøring på private treff er du som regel avhengig av skilter/prøveskilt! prisen er hva folka setter til kjøring på bane. som regel 300-500kr pr bil!

 

 

Bensin og slite deler kommer etter hvor mye du kjører!

 

Det som koster penger som sagt er hva slags bil du vil ha, og hvor mye du vil legge i det!

 

 

2896819604_c44bfb6998_o.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, bare å ta en nærmere titt på dem så finner du fort ut av at du vil handle i utland til halve prisen!

 

Om du legger på noen kroner til er min forøvrig til salgs for 200.000kr

 

det kan jeg med hånden på hjertet garantere deg er norgest grommeste s14!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likesinnede hørtes nesten ut som at du er 50år gammal og vil møte yngre gutter;) men ja jeg skjønner hva du mener! heh!

 

anbefaller deg for det å ta en titt på sia jeg linka til! Bilene fra england er billige og mye påkostet! her i norge er dem ihjelkjørt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår