Chiefrw Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Heisann. Har funnet ut at bensinpumpen har gått på bilen min da den plutselig sluttet å gå og til slutt stoppet her 2ndre dag jul. Fikk høre det er 4 skruer for å få løsnet bensinpumpen men noen som vet hvor denne sitter, da jeg tok kontakt med huggeri for brukt bensinpumpe anbefalte han å ta den av for å se hva type som sitter på bilen min. Sjekket med Mekonomen WEB om nypris 3500kr. Noen som vet hva disse ligger på brukt hos en hugger? Chief_R-W Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 pumpene ligger fra 500 - 1500 på huggeri.alt etter hvor mange som er inne og slikt.pumpen sitter i selve tanken. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiefrw Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Godt å vite, da går det an å få reparert den til en grei sum. Nå står bilen på lokalverksted så venter bare på første virkedag etter nyttår for å finne riktig bensinpumpe så vi får byttet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg