Gå til innhold

På denne tiden i fjor..

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Når det kryper nedover mot 20 blå, jeg ikke får start på bilen, farmora mi ikke kan gå ut fordi det er for kaldt og det er umulig å finne noen rustfrie biler her i landet takket være saltinga på vinteren, da gir jeg opp.. :P

 

Seff, jeg ligger jo mye bredt om vinteren og kan ikke nekte for at det er gøy. Samtidig spørs det jo om det veier opp for alt det andre :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slutt å klage.. Smalt fra rett kjeft :)

Er vanligvis ikke den som klager, kjefter på alle som klager på f.eks snø, gjett hva, vi har noe som heter vinter i landet vårt.. Likevel er varmere strøk kanskje ikke å forakte? Global oppvarming gir meg ikke 15+ på vinteren fort nok :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinter duger til en ting:leking med kjøretøy!

Man tar en gammel opel vectra, lastestropp type lang,stjæler et traktordekk, binder stroppa fast i dekket...får en syk fyr til å kjøre bilen.

Man hiver på seg mx-utstyret inkl.skjellett, og får sjåføren til å kjøre sinnsykt fort på en svingete vei med masse snøskavler =)

 

Grisemorro...men må regne med å slå seg omtrent halvdæw da.:race

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår