VolvoB23 Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 (endret) EDIT :SELGES FOR 2500KR NÅ! Toppakning røyk igår ( 8.januar ) Tenkte jeg skulle legge ut merca for salg nå, da jeg skal gå til innkjøp av turbobil! Bilen har gått snart 278.000. Men den burde gå et stykke til! Motoren er en 2liter. Bilen er nylig EU-godkjent ( 17.11.2009 ) Helt nye skiver foran og bak! Bytta klosser foran samtidig. Klossene bak er byttet for ca 1mnd siden. Den har nettopp vært på verksted for å reparere hjelpesnekka og et bremserør. Så kommer ulempene : -Vidusviskermotor må byttes ( Armen som sitter nedi motorrommet, som dytter viskeren fram og tilbake har knekt )Kan skaffes for 800kr -Bulk i høyre bakdør -Sprekker i frontrute Men bilen er en veldig fin arbeidsbil eller ungdomsbil! Skriver mer om den når jeg har tid Eventuelt kan du sende en melding eller ringe meg! TLF : 40343724 Pris : Kom med bud EDIT : Bilen er nå skadet! Se bilder lenger ned på side 1. SELGES HEL ELLER I DELER! Endret Januar 9, 2010 av VolvoB23 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Ca pris? Manuell? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Ca pris? Manuell? Prisen er jeg veldig usikker på! Ja, det er manuell :D Det som er positivt med bilen er jo at det er nye bremser og et veldig bra varmeapparat :) Kjekt med varme om vintern :crazysant: Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Kom med en fornuftig pris siden jeg å er int i bilen. Mvh Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Kom med en fornuftig pris siden jeg å er int i bilen. Mvh Du får heller komme med et bud, så blir vi sikkert uenige til slutt:hammer Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 vil gjerne se mere av bilen,spes jekk festene,hjulbuene bak,bagasjerommet under teppet. og svetter motoren,girkassa og diffen? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 vil gjerne se mere av bilen,spes jekk festene,hjulbuene bak,bagasjerommet under teppet. og svetter motoren,girkassa og diffen? To av jekkfestene er rusta bort, rust i skjermbuer bak og en bue foran. Er fint under teppe! Motor svetter litt ihvertfall! Har ikke sett på diffen og kassa. Men du vil nok ikke ha den nå ;) Var en tur innom en fjellvegg for 1time og 30min siden :( Så må bytte venstre lykt foran, venstre skjerm og fanger. Panseret er nesten like fint! Kun hjørnet som ble dyttet inn en halv cm. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Selges 2500kr Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg