haginj Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Hei, har en 520i 24v som er låst i andregir. Jeg skulle gire fra 3-2 i en motbakke, og hørte en ulyd idet jeg girte, jeg hadde clutchen helt inne og det fungerer fortsatt å bruke clutch (den løser ut fortsatt mao). Hva kan dette være? Første som slo meg var noe med girsynkroniseringen? Om jeg tar inn clutchen og prøver å dytte spaken ut av 2. får jeg en fast risting som motstand. Det samme skjer om jeg prøver å dytte den ut, uavhengig av turtall. Hva kan ha skjedd? Mvh Haginj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haginj Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Ingen? =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Ingen? =/ dette blir for avansert for meg, men jeg ville prøvd å ringt en bmw-forhandler... lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haginj Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 dette blir for avansert for meg, men jeg ville prøvd å ringt en bmw-forhandler... lykke til ! Fant ut at det antagelig er en skiftegaffel som er bøyd / knekt / noe. På vei til verkstedet for å ta ut kassa, wish me luck :D Mvh haginj :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Mest sannsynlig er det et lite havari på kassen. Har skjedd med mange slike girkasser brukt i bilcross som jeg vet om. Enkleste er å bytte kassen.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg