kromlol Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Var ute å kjørte igår, da bilen var blitt varm skulle jeg dra på litt. Og da jeg girte så kom det en merkelig lyd rett etter dumpventil, minnet veldig om lyden dumpen lager, men bare litt svakere og fikk et lite nykk i bilen. Tenkte egentlig ikke noe mer over det. Siden bilen oppførte seg normalt etter det. Men var nettopp ute å kjørte litt, og når turboen startet å jobbe for fullt så fikk jeg et kjapt nykk som om den sluttet å jobbe en stund. Er også veldig mye eksos bilen spytter ut syns jeg. Før viste turbotrykk målern maks -0.8 men nå gikk den langt forbi -1. Vanskelig å forklare dette :P Noe feil på bilen? Har veldig lite lyst å stå ute å tulle med bilen i -30 grader nå :( 98 GT motor det er snakk om forreste. Orginal bortsett fra 3" eksos fra turbo og HKS åpent luftfilter. Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Har ikke noe konstruktivt annet enn at du bør kvitte deg med dumpen og sette på er som resirkulerer igjen. Åpen dump er i og for seg en dårlig ide på en bil med massemåler, og en ekstra dårlig ide på imprezaer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg