Omega<3 Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Hei, jeg har vinterdekk til Omegaen min, de har stått i 7år mn er nesten ikke brukt, en sesong tror jeg.. Er de desse brukanes nå? eller er det for harde? Er helt fin spor i dem, og alle piggene. Har ikke fått testet dem på veien enda, for har ikke skilt på den enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Tror du kan pigge de ut å bruke de på sommeren, men det spørs litt på lagringa, kjenn etter om de er mjuke i gummien eller ikke, må nesten prøve. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 De har hengt på veggen i en garasje i 7år:-P Har kjent på dem nå, var ikke så veldig harde! Men merker vell om de er dårlige når jeg kjører med dem.. Får skilt etter nyttår:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Du må nok bare prøve ja. Men tror piggdekk tåler slikt litt bedre enn piggfrie dekk, så flaks det ikke var det du hadde :) Tipper de er greie på vinterføre, og ganske dårlige på asfalt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Jeg har to sett 2002 dekk. Brukte det dårligste settet før vintersnøen la seg. Det var variabelt med pigg og det merktes godt på bremsing på holka. Meningen var å spare de "ubrukte" bestefarpiggene. Men viste seg at også de var sju år gamle. Skrubb de godt med Zalo eller avfetting. Det gjør underverker for gummien. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Ja det skal jeg ta å prøve;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg