Audi digger Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei Jeg har nylig kjøpt en Audi A4 B5 1995 bensin 1,6 Under kjøringen så kan jeg høre uffatlig irriterende lyd som kommer inn. Som at jeg har åpnet vinduet mens alt er godt lukket. Først så trodde jeg at det var noe galt med vinduene som ikke kunne bli godt lukket. Men så fant jeg ut av at det var ikke vinduene men altså dørkantene forran. Når jeg vasker bilen så lekker vanne inn på foran setene. Hva kan jeg gjøre med det? Finnes det noen sprai som kan brukes for å pompe ut gummi dørkantene, eller må jeg skifte de? eventuelt hvor kan jeg få tak i de? Håper der noen der ute som vet noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Du kan prøve å bytte pakninger rundt døren.. finn først ut hvor det lekker. Jeg tror det ikke er uvanlig at det lekker rundt trekantområdet der med speilet. ta duct tape på overalt og se om det gir seg. ta av litt og litt for å finne synderen. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg