joakim90 Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Heisann ... Har et lite problem , ABS lampa begynte å lyse her om dagen. Det er snø og har prøvd å bremse hardt og abs bremsene virker heller ikke ... Noen som vet hva feilen kan være ? har ikke vært av veien eller noe skade slik at dette kunne ha skjedd. Er det fordi at det er kaldt ? bilen har stått i kulda veldig lenge , og det er 15 minus nå :P Har sjekket sikringer og den var bra . Håper på svar om hva jeg kan prøve ut ! Mvh Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.