olapham Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 hei rattet vil ikke "rulle tilbake" etter svinge. ser ut som det er noe feil med dødgang på rattet. Hvordan fikse man dette? olapham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Desember 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Hvis det er dødgang på rattet så er det forstillingsdetaljer som lenkearmer/styrekuler osv...som er slitt. Det fikses på et verksted:scared Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stedgar Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hei. Hva slags bil og modell har du? Jeg ble veldig interressert fordi jeg har samme greia på min A6 Quattro 2006. Den siste resten av selvoppretting eksisterer ikke. Bilen fortsetter i slak sving enten til høyre eller venstre når jeg slipper rattet. Helt uavhengig av hastighet. Har hatt er sabla bråk med Møller fordi jeg mener dette er feil. De har byttet tannstang, men det hjalp ikke. Har prøvd 2004 A6, og den var helt anderledes. Spratt tilbake til rett fram når jeg slapp rattet. Så prøvde jeg Allroaden (2006) til en kamerat, og den var akkurat som min. Helt j.... å kjøre. Audi A6 skal vel ikke være slik? Noen andre som har greie på eller meninger om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg