Gå til innhold

min 240

Ranger emnet


jørgen s

Anbefalte innlegg

hey :P kjøpt meg en volvo 240 89 mod. 2.3 liter

gått 340.000 km.

 

mer eller mindre strøken ;) Har ikke funnet rust på den til nå. å den går som ei kule ;)

 

eneste problemet mit et atene grøftlyset mitt ikke virker. har prøvd å bytte pera meen d hjalp ikke. trur jeg må av med fageren å sjekke kabler ;)

 

ett spørsmål btw. hvordan bytte parklys ? er 2 forskjellige park kretser. en når lys ryteren står på 0, en når den står på park, som også er på når man har kjørelys.. Meen er de paklysene samme pere ? for jeg har lyst til og bytte ut med Blåe led pærer i parklyset. meen vet ikke heløt hvordan dette gjøres ;) forslag ? :)

 

 

15" kantfelger alu, vinter med pigg

17" kant felg fra Eiker sommer. ;)

 

slenger inn noen bilder ;)

 

th_volvonmin4.jpg

 

th_volvonmin3.jpg

 

th_volvonmin2.jpg

 

th_volvonmin.jpg

 

th_DSC01490.jpg

 

th_DSC01486.jpg

 

th_DSC01487.jpg

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe takk ;) har ikke noe spesielle planer. utenom å få fiksa de 2 listene som mangler rundt om. og kanskje skaffe nytt interiør.. er irginalt Blått. så forige eir tok på svart setetrekk. å jeg syns d svarte er myyye penere ;)

 

hmm. okei. kanskje jeg kan lete etter osransje pærer da. for har blanke blinklys glass med oransje pærer i og så :P hehe

 

jackobsen. har finni ut av grøftlysa nå :) jordingspunktet på lyset var rusta (ikke karosseri. men der kabelskoen skal sitte på selve lyset.) så bare pussa ned det så var det virkende igjen ;)

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topspeed- yepp ^^

 

MatsV - tusen takk :)

 

er godkjent senket 40/40. godkjente baklykter. å godkjent volvo sportsratt. skal få tatt bilde av det en dag :) Skulle hatt meg ny girkule da. kjøpte en enkel en på biltema her om dagen. men stangen er for tykk.. noen som har peil på hvor man kan få tak i girkuler ?:)

 

må også ha nytt ratt fordi skinnet på mitt er utslitt.. noen som har peil ?:D

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

topspeed- yepp ^^

 

MatsV - tusen takk :)

 

er godkjent senket 40/40. godkjente baklykter. å godkjent volvo sportsratt. skal få tatt bilde av det en dag :) Skulle hatt meg ny girkule da. kjøpte en enkel en på biltema her om dagen. men stangen er for tykk.. noen som har peil på hvor man kan få tak i girkuler ?:)

 

må også ha nytt ratt fordi skinnet på mitt er utslitt.. noen som har peil ?:D

 

godkjende baklykter??! dei med kvite blinkers treng ein no ikkje godkjenne???

 

har girkule frå ein volvo buss eg, 7 gir+OD knapp :P

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår