Hifonic Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Får vel slenge opp en tråd her også om Volvoen min, også kjent som Pedro. Dette er en 1983 245 som er i rimelig god stand. Har til nå sota rutene bak b-stolpene med svart spraylakk, montert hvite blinkere og lakka baklyktene røde. Bilder av herligheta kommer når jeg kommer hjem fra jobb. Denne bilen ble kjøpt kun for å bli herpa av stereobygget mitt. Liten liste over ting som skal i bilen: - Alpine 9887 spiller Bestilt - 16stk Focus Acoustics BC-650 coax sett Bestilt - 4stk Focus Acoustics Black SPL15D2 subber Ligger klar - 4stk Focus Acoustics FX-2200 forsterker Bestilt.Skal ha 4 til etterhvert.. - 2 eller 4stk Focus Acoustics 4500D monoblokker Ligger klar - En haug med Stinger koblingsmateriell Bestilt - ca 10m2 dempematter Bestilles senere - Noen Northstar NSB90 batterier.. Har 2stk liggende Kassa skal bygges i firkantstål og kryssfiner som en vegg bak b-stolpen. Skal montere så mange høyttalere i dørene foran som jeg får plass til, resten plasseres der det blir plass i kupeen. Bilder kommer etterhvert :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Detta kommer til å bli så sinnsykt!! hehehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 bilder av herligheten da. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Montert spiller midlertidig til jeg kommer i gang med bygginga Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Da har jeg fått en del utstyr :) Voltmetere: Stinger signalkabel Koblingsutstyr Sikringsholdere med voltmeter Fordelingsblokk med sikringer til 2-kanalere Fordelingsblokk for jording til 2-kanalere Her er halvparten av forsterkerne og høyttalerne og en av subbene Slik ser fronthøyttalerne ut En av 2-kanalerne En av subbene Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Rått! Når starter du bygginga? :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Mulig jeg starter på dørene foran ril uka. :) Basskassa begynner jeg ikke på riktig enda. Må få kjøpt inn materiale og en plass å bygge i. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Dette blir rått! følger meg :) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Sånn, da har jeg fått alle koakssettene i hus :) Og har fått begynt litt på bygging av dørpaneler foran. Fres med sirkeljigg Ene dørpanelet På plass i bilen Skal bruke den øverste delen av org dørtrekk mot sideruta. Men jeg bygger i en bod på 3m2 som er full av sommerfelger og annet skrot. Så er en smule tangt der. Har uansett nå fått saga ut begge bunnplatene til dørpanelene. Nå skal jeg borre hull til innfestning mot døra og få på plass den delen fra original dørtrekk. Deretter skal jeg frese ringer til elementene og plassere de på døra for så og trekke det med fleece. Har også fått testa hvordan høyttalerne låter og må si meg imponert. Var redd for kvass diskant, men istedetfor låt det rett så bra til å være så billige elementer. Og det spilte HØYT med bare en kobla til cd-spilleren. Nesten så jeg tenker det er overkill med 32 slike med rundt 200 ganger mer effekt.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 Rått.. :D Hvordan blir det med høytalerene og vinduet da? Går dem ikke i vinduet når du sveiver det ned? Å hva gjør du med skjelettet til døra? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 tøft prosjekt;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Rått.. :D Hvordan blir det med høytalerene og vinduet da? Går dem ikke i vinduet når du sveiver det ned? Å hva gjør du med skjelettet til døra? Skal bygges ut såpass at høyttalerne ikke kommer inn i døra engang. Trenger elvinduer til frontrutene nå da :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Sånn, endelig update her. Sliter med motivasjon selv om det ikke burde gå ann med den dungen stereo som ligger her.. Har fått dempemateriale: Det jeg har av dempemateriale nå er: 2 bulkpakker Vibroplast M1 pluss to pakker 1 bulkpakke Bomb 3 ruller 10mm bitoplast 1 rull 5mm bitoplast en stor pakke SPLEN 3008 Fikk også signalkabler til å koble sammen forsterkerne til frontsettene Dørfåndtak til dørpanelene Litt byggebilder av dørpanelene: Ryggraden til dørpanele på plass: Mot sideruta Starta fresing av høyttalerhull med nedsenking Ferdig med ene sida Andre siden Testmontering av en høyttaler 8 gitter på plass Neste steg er å plassere bafflene på selve dørpanelet og strekke litt IRMA på de og dynke på med polyester. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 noen fremgang her da? kommer til å bli helt sykt dette :) Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Dette blir sykt rått! :D Stå på! Skjedd noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg