Slippern Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Synes det kommer lite varmluft i fra varmeapparatet, motoren viser 90 grader, er lite varme å blåser dårlig, et pollenfilter eller noe som er tett? hører ingen ulyder.... Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 kan være gåen termostat eller tett register.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Gåen termostat, er det den som gir til motorstyring og til tempføler i instrumenter, hvor sitter den? Eventuelt tett register, hvordan kan jeg skjekke det? Sliter litt selv med god varme, blir bare god lunk.. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Sjekk om det er nok kjølevæske på bilen. Hvis det er for lite går det først ut over varmen inni bilen. Sjekk også at væsken har riktig farge, det var et skifte mellom blå og rød frostvæske en gang på 90-tallet på VAG. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 registeret kan være tett jja..da kobler du av slangene i begge ender, så spyler du gjennom med vann...motsatt retning;) apropo kjøleveske... va er forskjellen på rød og blå veske?? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Den blå er glykol, den røde er noe annet... de må visstnok ikke blandes, da levrer det seg og ting blir tett. Min 97 golf hadde rød kjølevæske, men tidlige golf 3 hadde blå...vet ikke om audi og vw begynte med dette samtidig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 okey, godt jeg ikke fylte på her om dagen da:D for kangooen har hvist rød væske... typisk når jeg har en 25L kanne med blå hjemme -.- Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 takk for tips, så jeg skal spyle radiatoren og slangene med vann og ha nytt 50/50 med frostveske å vann? :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Hvis det blåser dårlig så må det være best å begynne med pollenfilter. Tett register har lite med effekt på vifta å gjøre. Få det til å blåse skikkelig først, så kan du vurdere temperaturen etterpå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 tipper det er pollen filter for varme er det, bare dårlig trykk... hvor sitter det jækla pollen filteret? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Fikk ikke med meg at det var dårlig trykk som var problemet... Vannbrønnen under frontruta, på passasjersida. Ta av plastdekselet under vindusviskerne, så skal du se det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg