victima Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hey har nå søkt etter forum eller andre nettsider hvor dette står, men tar det her. Jeg lurer på ossen type olje jeg bør bruke på min passat? 1,9 TDI (97 modell) Dette må vel ikke kjøpes på merkeverksted? kan vel tas på biltema? Også lurer jeg på hvor diesel filteret sitter hen. Er vel ikke noen stor jobb å bytte det? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg er blitt veldig glad i Mobil1 jeg når det gjelder olje. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 aha. tenkte litt mer på hvordan type olje. Vet at de har sånne vinter koder osv 5W osv. Men er det noe spesielt med vw motorer, eller kan jeg bare får hjelp av en hos biltema? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 søk her på forumet. jeg har en tråd for en tid tilbake om akkurat det samme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 ok, fant den endelig her er linken for de som kan trenge samme informasjon ved senere tid. http://www.bilforumet.no/passat/236507-longlife-motorolje.html Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg