Hisap Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Hei. Fikk akkurat flunka nytt airbrushkit fra Airbrush.no, men ryggen takker for seg da jeg holder på så selger det. Settet er brukt 1 gang og rengjort slik det skal rengjøres. Info om settet: Sprøyta er en Infinity sprøyte, med 0,15 og 0,40 mm dyse. Det følger med kompl. slange og hurtigkobling. Kompressoren er en Euro-Tec 16A. Kompressor Euro-Tec 16A Kompressor med tank Oljefri Airbrusher tilogmed 0,6 mm dyse Regulerbart trykk med vannutskiller Automatisk inn/ut kobling Luftleveranse: 23 Liter Trykk: 4 bar Tankvolum: 2,5 l Støy: 53 dB (A) 1 m Vekt: 8,5 kg Følger med holder for airbrushen. Om ønskelig kan også div farger følge med, dette er vanlig Akrylfarger fra Hansa. Har også litt maskeringsfilm til overs. Settet befinner seg like ved Jessheim, frakt blir dyrt da dette er tungt så anbefaler at det hentes. (Evt. Kan jeg levere mot tilegg.) Kontakt meg her på forumet (pm) eller hisapp@gmail.com Er det noe spørsmål eller lignende kan vi ta det på telefon, men driver med brøyting så ta helst kontakt på mail/pm først så vi kan avtale tid da min døgnrytme ikke er så veldig stabil om vinteren. Pris: 4600,- Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ingen som er int i skikkelig kvalitets airbrush utstyr? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Fortsatt til salgs, er en del som er nysgjerrige men ingen som vil satse litt på drømmen om å bli motivlakkerer? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Ikke av interesse for noen altså? Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg