Gjest BilDilla Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Korleis legge ej til bilde til venstre, under nicket mitt? På user setup'en min står der bilde helt nederst.. men kan berre skrive i feltet.. kan ikkje trykke browse eller noke sant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 LES før du spør :) Det står godt forklart der (tror jeg?) at du må ha 15 posts eller noe før du kan ha egen avatar, som det kalles. Ta ikke dette opp som et hint til å gå på stjerne jakt, altså, poste bare for å poste... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Fikk et infall av at eg skulle legge in bilde/avatar når jeg så denne tråden, men jeg har heller ikke noe browse knapp el no sånt...Finner ikke noe ordentlig svar i FAQ heller... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Bruk "search" knappen, ca 12612549096 poster om hvordan det skal gjøres... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 UserCP -> Edit Options -> Change Avatar -> Browse... Skal være der, hvis ikke er det noe nytt... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Det stemmer som Hawkon sier (med unntak av at det står "Choose" istedet for browse, men det skjønte dere nok). Sørg for å være pålogget og gå hit: Edit avatar Sørg også for at du har satt et merke i boksen hvor det står "Use Custom Avatar". Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg