endre54 Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 (endret) Hei, jeg har planer om og montere en startknapp til min chrysler stratus 1996 model (ja det er harry :P ). Er det noen som har erfaring med dette? jeg har en viss peiling på biler, det eneste jeg lurer på er vel hvordan jeg finner ut hvilke av ledningene som går fra tenningen til starteren. Bilen min har og en skrangle lyd på lavt turtall, noen som vet noe om dette? jeg tror det er katalysatoren som er gåen, men jeg er ikke helt sikker. Endret Desember 15, 2009 av endre54 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Se på bruksanvisningen :) Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Søke.... http://www.bilforumet.no/cfmgoogle.php?cx=partner-pub-6411872509083291%3An91v1u-jlz3&cof=FORID%3A11&ie=ISO-8859-1&q=startknapp&sa=S%F8k#1038 Det greieste er å legge en ny ledning fra knappen til starteren, så slipper du å herpe det orginale. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre54 Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 takk, tror det er det beste ja =) men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i koblingssjema for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre54 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg har funnet ut hvor de forskjellige ledningende går nå, men jeg er ikke helt sikker på hvilken jeg skal koble sammen med starteren. jeg har en 12v konstant og en som går til starter en som går til igniton 1 og en til igniton 2. Hvilke skal jeg koble til starter for og få guff i den? jeg mener at det er 12v konstant jeg skal koble till. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg