Razer Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 (endret) OMP Classic stol, med OMP understell til Golf 2: Compbrake Topmounts med uniball til framdemperne: Nye bremsekalipere foran: Brembomax ventilerte, slissede skiver fram: Stålomspunnede bremseslanger til GTi, for skivebrems bak, komplett sett: Ferodo DS3000 Bremseklosser, fullt sett til Golf 2: Jeg sender i utgangspunktet ikke. Gi bud! /Martin Sørlie razer@broadpark.no, både msn og mail funker fint:) Endret Februar 1, 2010 av Razer Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Hei.. er Intressert i bremse delene.. En go pris på hele bremse pakka?? :) Det er GTI kaliptere??? Mvh Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei.. er Intressert i bremse delene.. En go pris på hele bremse pakka?? :) Det er GTI kaliptere??? Mvh Jonas Dette er deler som passer rett på original 1.6/1.8, hva GTi'en er levert med vet ikke jeg dessverre. /Martin Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei. De Stolene har du vippe funksjon på de? Demperene er det TüV godkjenning på de? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei. De Stolene har du vippe funksjon på de? Demperene er det TüV godkjenning på de? Nei, dette er faste bøttestoler. Demperne har jeg ikke Tüv-papirer på, men det burde være mulig å skaffe fra Bilstein. Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 Det meste passer rett på Golf 3 også! Gi bud folkens! Noe kan sendes, frakt betales av kjøper! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg