zetec16 Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Har et problem som jeg søker hjelp til! Har en A3 98 mod 1.6 hvor kjøle viftene har sluttet å koble inn. har noen gode råd om hva som kan være feil. mvh Zetec16:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Har du testet at vifta virker? Hvis den virket, så kan det være noe feil med sikringsboks ved batteriet. Det var feilen på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec16 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 takk for svaret! Har skiftet en 4 polet og en to polet temp følerpå slange mellom bakkant av blokka og øvre radiator slange. Da ble temp måler i dash stabil på 90 grader. Den har vandret mellom 60 og 90 grader. har også tvangskjørt viftene og sjekket at de fungerte.så da blir det å bestille ny føler for kjøleviftene, den som står i radiatoren.:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kungen7 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg har en Audi A3 2002 1.6l som ikke gir noe varm luft fra klimaanlegget uansett hvor lang jeg har kjørt. Temp målern står på 65 grader etter en kort tur hvis det kan være interessant. Vet ikke om det har noe med saken og gjøre, men vifta på bilen står og går i lang tid etter jeg har skrudd av bilen? Folk jeg har snakket med har sagt at det kan være termostaten eller en elektrisk feil, men vet ikke hva jeg skal tro på. Noen ideer om det kan være noe av samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg