haraldrex Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Hei. Sliter litt med lekkasje mellom dørene og targa taket på mr2'en min. Har vedlikeholdt med silikon siden eg kjøpte bilen, og la også i tetningsmasse som et desperat forsøk på å tette igjen. Men skulle helst ordnet det helt. Noen forslag på hva eg kan gjøre? Må eg kjøpe nye lister og tilpasse de, eller er det andre måter å ordne det på? Slutter jo aldri å regne her på vestlandet heller :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helgeland Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 Di selger Pankninger på http://www.twosrus.com/catalog/product_info.php?cPath=22_30&products_id=486 det koster nok men er vel stort sett det eneste som holder i tid også.. Siter Toyota MR2 MK2 1992 *sommerbilen* Audi A6 1,9TDI 1999 *hverdagsbilen * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg