-Veritas- Skrevet Desember 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Toppakninga trenger ikke å ha rykki. Skift slangen og fyll opp motoren og ta en testtur. Om du har mye hvitrøyk, og tap av kjølevæske har nok toppakninga takk kvelden, evt. toppen skeiv. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 (endret) F*** og! har ikkje råd til dette her :( Toppen skjeiv? :S Hva må man gjøre da? Endret Desember 20, 2009 av MadsV Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2009 Motorn går ganske fint egentli da. Ikke no ulyd. Feste slangen, ny kjølevæske i morgen og olje så får vi ta en test tur. Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Trenger ikke å være skeiv, men om den er det må den enten planes eller byttes. Sistnevnte er vel gjerne billigst. Holder motoren temperaturen og kjølvæsken er alt ok. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Har ikje fått gjort noe med biln enda, og nå reiser eg ut 1mnd til havs. så får ordne bilen når eg kommer hjem i slutten av Januar. Jaja :( Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noddiii Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Toppakninga trenger ikke å ha rykki. Skift slangen og fyll opp motoren og ta en testtur. Om du har mye hvitrøyk, og tap av kjølevæske har nok toppakninga takk kvelden, evt. toppen skeiv. om det blir borte bitteligg av kjøleveska over lang tid, type 1/2 år på kjøletanken har det noe og si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Du, det er en grunn til at man må fylle på væsker på bilen av og til... Denne ender vel opp som enda et rævkjørt eksemplar av 244. med bcb blinkers,wonderbaum og jalla eiker felger... Please,prove me wrong :) Volvo folket har blitt som VwGulp2 eiere var før i tiden... dare to be different? Rævkjøringa er visst allerede i gang :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadsV Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Du, det er en grunn til at man må fylle på væsker på bilen av og til... Rævkjøringa er visst allerede i gang :) Ble ikje rævkjørt :P eg som ikje var obs på kjølevæsken, pluss at eg ikkje burde kjøre uti dritt været den dagen. jaja:( Siter Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres... Audi 80 1.8 cc (solgt) Volvo 240se 1992 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.