Gå til innhold

Endelig 18 og Volvo 240! :D

Ranger emnet


MadsV

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder det gule lyset, kan dette utløses av en hel masse forskjellige små og større ting. Det kan sikkert avleses på feilkode. Men har du ikke noe problem med ujevn gange, er det sikkert ikke lambda og/eller LMM...

 

Litt flisespikking med tanke på modellhistorikk: Er dette faktisk en 92-modell, eller evt en tidlig 93-modell? Grunnen til at jeg spør er at jeg er usikker på om det egentlig skal finnes 240SE 92-modell i Norge. Dette kan avgjøres utfra bilens identifikasjonskode/chassinr (VIN). Bokstaven N står for 92, P for 93.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det gule lyset, kan dette utløses av en hel masse forskjellige små og større ting. Det kan sikkert avleses på feilkode. Men har du ikke noe problem med ujevn gange, er det sikkert ikke lambda og/eller LMM...

 

Litt flisespikking med tanke på modellhistorikk: Er dette faktisk en 92-modell, eller evt en tidlig 93-modell? Grunnen til at jeg spør er at jeg er usikker på om det egentlig skal finnes 240SE 92-modell i Norge. Dette kan avgjøres utfra bilens identifikasjonskode/chassinr (VIN). Bokstaven N står for 92, P for 93.

 

skal ta og sjekke det idag;)

Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres...

Audi 80 1.8 cc (solgt)

Volvo 240se 1992 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

for å finne ut hvorfor motorlampen lyser, må du ta ut feilkodene på motor elektronikken. har du haynes bok?

har en 240 se 93mod selv:D

1993 Ford f-250

1981 Volvo BM 2204

1957 Scania vabis B-5663

2004 vw Caddy

1990 Audi 100 quattro. solgt

1993 Audi 80. Solgt

1989 Volvo 240GL solgt

1991 Saab 9000turbo.(R.I.P)
1993 Volvo 240SE. (R.I.P.)
1988 Dodge ramcharger. Solgt (Angrer..)

1988 Chevrolet G20 van Solgt
1979 Opel kadett c. (prosjekt)
1957 volvo amazon. (on hold)

1987 Volvo 240GL (R.I.P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

for å finne ut hvorfor motorlampen lyser, må du ta ut feilkodene på motor elektronikken. har du haynes bok?

har en 240 se 93mod selv:D

 

Skal på verksted på tirsdag så vi får se om vi finner ut av det :) Har ikke Haynes bok? Burde eg? :P selges på biltema ikke sant?

Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres...

Audi 80 1.8 cc (solgt)

Volvo 240se 1992 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten kveldstur, tok cluthen kvelden... i tilegg gikk det tomt for kjølevann så bilen koker. Flott! (en liten slange som går inn i kupeen var ødelagt mente kompisen min..? olja så grei ut da heldivis men var varm

 

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citroen C1 , trengs IKKE å kommenteres...

Audi 80 1.8 cc (solgt)

Volvo 240se 1992 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom slangfen inn til varmeapp. har gått i stykker, og du har fortsatt å kjørt, har nok topp-pakninga di gått....

 

Dette skjekker du dersom vannet er borte, og du kjører trykk gjennom plugghullet.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår