zanzi Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Heisann, lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpr lexus-lykter til Vectra B, 97 mob mvh Robin Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 http://www.autotintdesign.com/Tail%20Lights/Vauxhall/Vectra/Vectra.htm Pretty please velg de til venstre :) Jeg er 99,9% sikker på at Opel og Vauxhall Vectra har identiske lys, men det er vel best å dobbelsjekke. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Takker Er rimelig sikker slev og på at lyktene er de samme, men bør vels jekke for sikkerhets skyld, litt kjipt hvis de ikke er lik Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 *selv *vel sjekke :o Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Jeg har Lexus lykter til Vectra B som første i Norge, haha. Endelig var jeg først i noe. Bilen blir helt anderledes med lexus lyktene så det er garantert et must å ha. Men ble forundret i dag når jeg så på fk-automotive sin hjemme side. SEEEE hvor masse nye lykter som har kommet :D Men mitt råd er KJØPT. http://www.styling-tech.no skaffer det til deg, de har også best pris på lykter i Norge så jeg ville anbefalt deg å ringe dit. Kanskje du kan ta mine slik at jeg får kjøpt andre lykter ? Sendte mine i retur pga. knust glass. Noe mer du lurer på til Vectra så ikke nøl med å ringe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoDesign Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Hei. Auto Design Sør er en helt ny bedrift med beliggenhet på Sørlandet. Grunnen til at jeg forteller om oss er fordi vi har hele 13 forskjellige designs på lykter til din bil. Våre priser er meget konkurransedyktige - starter fra kr 1590.- Send en epost til AutoDesign@ides.no, PM eller ring 41448000 for mere. Her er noen av våre VectraB lykter: Håper å høre fra deg snart! Siter -------------------- Auto Design Sør +47 41448000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ta en titt på disse lyktene ..de nederste passer vel vil jeg tro." Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Takker alle sammen for hjelpa :D R.S Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg