CZT Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Kan noen gi meg vinner talla i lotto slik at jeg også kan bestille meg en 1000hk Skyline.. på forhånd takk.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 hmm.. la jeg vedlegg der nå? ikke helt stødig enda jeg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by CZT hmm.. la jeg vedlegg der nå? ikke helt stødig enda jeg hehe :usuck: :D :D :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Sånn da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Originally posted by CZT Sånn da.. lol lol lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Venter i spenning! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Et tips, vær tålmodig når du prøver på ting med maskina, det er ikke fint å ødelegge den vettu! damdamdaaaam Rart det ikke funker da...er bildet for stort til å attache kanskje?? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg