Gå til innhold

Utlån av bil til fylkesmessa for ungdomsbedrift \ Utdanningsmessa!?!

Ranger emnet


Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel noen som har funnet ut at total risikoen er høyere ved å ha en full tank med bensin enn en tom tank med bensin med gass. Jeg sendte akkurat en bil fra California, den måtte tømmes for bensin før den skulle inn i containeren, sikkert fornuftig og ikke ha tonnevis med eldgamle biler med halvrustne tanker fulle av bensin på en båt.

 

Morsomt at denne tråden kunne spore av til å handle om risikoen ved å oppbevare bensin innendørs :-), i det minste får tråden litt pr da, så dere får et par tøffe biler på messa :-)..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messa er over for vår del nå, og jeg synes det gikk j*vlig bra!! Kanskje ikke verdens beste stand, men den FEITESTE standen synes jeg da! Det var en god del folk som sikla godt på Toyota'n gitt! :D Det gjelder jo selvsagt vi som var der også da... Hehehe!! :D:D:D

 

Var råå den "Kamikaze Drifters" DVD'n også! Trur jeg må skaffe meg den en gang! ;-)

 

Noen som så oss der da ?!?!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var innom å titta jeg Ingen som hadde like bra stand der nede som dere iallefall..

 

Det er godt å høre!! HEHE!! :D:D

 

Veldig bra, men det er vel 3 dager igjen av messa?

 

Stemmer det! Er vel 3 dager igjen av Jobb&Utdanningsmessa, men det UB (UngdomsBedrift) opplegget der nede slutta vel idag tror jeg... Vi skulle værtfall ikke være der lengre enn bare idag.

Håper bare FSR kom seg velberga hjem med bilen, da han koser seg med sommerdekk på bilen! :D thumpsup

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår