Dammed Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tenkte å ha 2 små ekstralys ved siden av grøftelysene helt nede i fangeren. Vil dette føre til at lyset ikke når like langt som det ville kanskje ha gjort hvis det var montert over skiltet? (Monteres selvsagt slik at det ikke lyser rett ned i bakken) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Sånn hadde jeg min lysrigg på bobilen min: Så bare de er innstilt rektig, så blir'e bra :) (edit: merk at alle fire under skiltet er fjernlys) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) blir ca samme høyde som hos meg det der. :) Angående feste av lysa, så lenge de sitter fast og ikke beveger på seg så er det greit eller må man feste de med stag osv? Tenkte å lage en brakett som er mindre synlig enn staget. Endret Desember 7, 2009 av Dammed Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 De skal stå støtt uten å vibrere og bevege seg. Hvis du får til det uten stag, er det greit. Men det kan være vanskelig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Her finner du mer info mht lovlig plassering etc: http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19941004-0918-028.html#28-5 § 28-5. Lysutstyr som bil kan ha Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg