esekiel Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei! Jeg har en tyskimportert golf og jeg føler det tar veldig lang tid før bilen blir varm... Det tar faktisk tid på sommeren og, ikke veldig selvfølgelig.. Men om vinteren kan jeg fint kjøre et kvarter før bilen er 80-90 celcius.... Er det sånn med tyske biler og er eneste måte å bytte varmepumpa eller noe??Hva er evt pris? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Dieselmotor? De blir noe seinere varme enn benzin. Ellers kan det være termostaten som er dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Kan legge til at termostaten er byttet og det er 1.6 bensin 8V Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 jaha? tar min vento diesel 5minutter før den er varm;) termostat bytte hjelper ikke alltid, kan være registeret ditt er delvis tett... hjelper ofte og spyle gjennom dette med en steemer...motsatt retning Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Nå skjønte jeg ikke så mye dessverre... Men har hørt at tyskimporterte biler har en annen varmepumpe eller noe... er ikke laga for dette møkka landet... Men hvordan sjekker jeg det her da? Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg