joono Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hei ! jeg har en Audi A4 99 mod 1.8tq, jeg sliter med ladetrykket, bilen er chippet, men den lader bare 0.5, den lader 1.2 bar når motoren er varm eller i 4. og 5. giret, jeg har prøvd og bytte Plugger, luftmassemåler, n75 ventil, coiler og trykktestet for lekkasjer er det noen som kan hjelpe meg ? nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal prøve, turboen har ikke noe slark, takker for tips og svar mvh jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joono Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 ok, men rart at den bare lader når den er kald og i 4. 5. giret, er det noe mulighet og stramme det staget eller no ? må vel bytte hele turboen om WG`n er gåen ? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ifølge VAG må du bytte ut hele turboen..Men kan få sveiset fast det staget fra WG uten noen store problemer.Du har sjekket at intercooler tett,og at alle trykk rør er tette og fine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joono Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 ok ! takk skal du ha, jeg har sendt prisfårespørsel på ny turbo (gt28rs) intercooler, dyser, 3"innsugsrør, større luftmassemåler og custom chip, er det noen som vet om jeg kan kjøre opp fra haugesund til bergen med den nye turboen for og få i den nye chippen ? kan motoren ta skade av det? jeg setter på dysene før jeg chipper den men det er vel fort gjort så det gjør jeg i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joono Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 da har jeg prøvd og bytte turbo også, men dette var det heller ikke, noen flere forslag ? takk mvh jon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg