superb09 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 TakkTakk så hvis noen trenger deler har jeg en god del nå. men jeg trenger fordelerflytter til c20ne. noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 vilken stand er frontruta foresten om du vil selge? min er så mye riper i at jeg blir blenda i dagslys omtrent:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 frontruten ser ut til og være i veldig god stand. selvfølgelig hvis jeg får den ut hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 ja, tåler ikkje så mye,.,,klarte å få sprekk i ruta som eg skulle bytte en gang..men var ikkje så farlig ang akkurat den da.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 (endret) har i dag funnet og bestillt hjulbuebrederne jeg ville ha. fra http://www.runehansenmotorsport.com med disse blir bilen bredet 7,5cm forran og 10cm bak. da skulle det nokk bli plass til no store dekk ja Endret Januar 6, 2010 av superb09 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 hengslene til påfyllingslokket er ødelakt på bilen, noen som vet om det går annt og bytte hengslene? eller er det noen om har ett extra lokk ligende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 nå er frontspoiler også bestillt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 (endret) hengslene til påfyllingslokket er ødelakt på bilen, noen som vet om det går annt og bytte hengslene? eller er det noen om har ett extra lokk ligende http://www.trimtech.no har nye henglser;) vist ikkje dei har inne så kan dei sikkert bestille inn nye Endret Januar 11, 2010 av Einart Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 TAKK TAKK da skall jeg bestille nye fra dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 må vell oppdatere tråden hær litt, først ble bilen demontert, etter en dag i garragen så den slik ut. nesste steg var og lage plass til intercoolern. 4kg stål senere ble det slik jeg vill ikke ha støtfangere på bilen, så da var det bare og begynne og sveise hullene igjenn. nå har jeg fått "RSR_Eirik" til og hjelpe med med karosseriarbeid, og sånn ser det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 kommer seg dette:D Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 nå er bagagerommet rengjort og klar til lakk, samme med motorrommet, all overfleterussten i gulvet er nå slipt bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 nå er vi kommet litt videre man bilen. bagagerom klar til lakk motorrom klar til lakk front omsider klar til lakk;-P egenprodusert tårnstag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 nå må jeg vell få oppdatert tråden her litt. her er både nybilen klar til lakkering og gammelbilen står og vennter på og bli ribbet noen bilder fra lakkeringen "two tone" ferdig lakkert ser litt kjedelig ut nå, men den skall ha svartblank dekor, så da blir det nokk bedre, nå er bilen tørket, motor og drivverk plukket ut av gammlebilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ser bra ut! Så utrolig hel ut den du hentet fra svergie! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg