krissaa3 Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 har hatt dette problemet, nå som det har blitt kaldt at døra ikke vil lukke seg fordi den fryser, med at den ikke vil lukke seg mener jeg at den bare blir stående å slå mot festet.. er det noen som har en enkel prosedyre på dette problemet? jeg spørr om enkle råd , låsespray osv har ikke fungert! takk på forhånd=) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har hatt det samme problemet før. Måtte bare varme opp bilen, så lukker døra seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Er vel låsekassa som fryser seg, så du kan jo prøve å ha smøre opp med silikon å se om det hjelper. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Det aller beste er å demontere låsekassa og smøre opp med grafittfett eller litiumfett, eller annet fett som ikke fryser. Låsesprayen inneholder sprit som vasker vekk det originale fettet, og gjør vondt verre... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 takk for svar... =) like it=) går nok for å ta ut hele driten å smøre... finnes grenser for tålmodighet også:D men nok en gang , takk! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har det samme problemet med bagasjeromsluka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Samme problemet her, jeg bruker faktisk en liten propanbrenner som jeg har i bilen til å varme opp låsen\låsekassa...hehe. Fungerer fint. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Har det blitt vinter for VAG folket? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg