prehag Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Har en vectra B jeg har hatt stående i garasjen i 2 uker nå, lørdag skulle jeg starte bilen og fikk ingen respons, prøvde på gir og med startkabler, men måtte kjøpe nytt batteri, da startet bilen med en gang. Søndag gikk også motoren, men idag (tirsdag)ville ikke bilen gi respons fra seg, med det nye batteriet i. Bilen har ikkje vert i bevegelse siden bytte av batteriet, men når tenning slås på blinker motorkontrollampen sammen med at Oljelyset lyser (ny olje nett satt i) Noen som har noen formening om hva som skyldes dette tapet av energi fra batteriet og min stillestående bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 om motorlampen blinker så er det startsperren som slår inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prehag Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 og hva skal gjøres da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Om du faktisk har strøm så prøv med reservenøkkelen. Ellers er det på verksted å få en diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg