coworth-racing Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Ok, har de fått lyktene, dem ser slik ut: Eneste problemet er at det ser ut som noen av pærene mangler :o Er det normalt? Får jo tilogmed nye orginal-lykter uten pæreholder også... så bare finn de riktige pærene og monter så ser du... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan er det å montere de lyktene? Er det kontakter på endene som matcher de som sitter som standard i passaten? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Yepp, koblet til alt og det funker fint. Måtte dog ta pærer fra gamlelykte til en del ting. Er en slot på hver som ikke er i bruk, det er tåkelys. Har ingen bilder av ressultatet, men kan vel ta noen i morgen og poste :) Ellers, endelen (pluggene) var akkurat samme som sto i passaten fra før, bare bare en plugg. Var egentlig ganske enkelt (men litt tidkrvende førstegang) å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2009 Påmontert: Ble greit, men likte ikke det hvite greiene på sidene, sikkert noe lim eller noe som er inni lyktene, vet ikke jeg. Skal se om jeg får tatt biøder med lys også etterhvert :) Ryggelysene er ihvertfal en god del bedre en de gamle, før kunne jeg nesten ikke se når jeg rygget bakover om natten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 de lyktene der er de som har falt best i smak hos meg og. Men jeg syntes de så litt for biltema ut etter montering. JEG hadde ønska litt mørkere glass trur jeg. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Ja, sota dem litt kunne kanskje funke? Har dog selv ikke noe kunskap om hvordan det gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg