Gå til innhold

forsikringspenger

Ranger emnet


commodus

Anbefalte innlegg

hadde en 09 ktm 530 som blei stjelt her i sommer.... og som vi alle vet er ikke forsikrinsselskaper KJAPPE... så saken ble avsluttet idag.... da viser det seg at jeg først ble svindlet for 50k også på toppen av det hele, fikk ikke jeg pengene men di satt di direkte inn på lånet... er dette normalt hos ale forsikringer?

 

grunnen til at jeg sier jeg ble svindla for 50k er det at, jeg fikk bare igjen 60% av beløpet når jeg ikke skulle kjøpe ny sykkel... VA FAEN!!! kjenner noen til denne galskapen?

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det jeg og mente.. Her forsikret jeg en sykkel til 110tusen da skal

man da faenmg forvente og få tilbake noe i nærheten da den bare var 3mnd gammel.... Er jo helt fjernt!!! Skal aldri forsikre noe i terra igjen!!!!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan både klage på avgjørelsen, og du kan la være å godta budet du får.

 

Du skal også aldri godta første budet fra ett forsikringsselskap, de prøver stortsett alltid å komme billig ut av det.

 

Her ville jeg så absolutt ikke godtatt budet.

Klag, det er eneste måten du kommer fram, evt. kontakt media, vil tro det er noen som vil fråtse seg i en avkortning på 40% på det grunnlaget.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår