funkekje Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Noen som har peiling på hvor du kan få kjøpt advensstake til bil i Haugesunds område?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hehehe, ser etter jødestjerna jeg:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Sjekk hos de bensinstasjonene som selger masse stæsj til lastebil. De største statoilstasjonene langs veien har masse slike ting ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Evt høre med noen lastebilsjofører om noen websider der man får kjøpt sånn jalla stasj. Dissa som kjører langtransport har jo mer lys på bilen sin en jeg har i hjemmet... Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkekje Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 ja eg får kikka litt rundt å se ka eg finne;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Gi en lyd om du finner noe da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg