toalettpapir Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Hei jeg har nettopp kjøpt en Honda Accord 2.0 L, 94 mod. Sliter med å finne riktig bilforsikring fordi prisen varierer veldig mellom bedrift til bedrift.. jeg er 19 år, aldri krasja eller vært involvert i en ulykke før.. noen som vet hvor jeg kan få tak i den billigste forsikringen? helst delkasko.. takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Det beste er å ringe rundt selv siden prisen varierer fra person til person.Du finner flere forsikringsselskap på Gule Sider. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hei Eg har samme bil som deg og har forsikring hos gjensidige, koster 9500,- med delkasko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Forsikring er sinnssykt dyrt til man blir 23 år. Etter det er det bare veldig dyrt... Ring rundt for tilbud. Det kommer an på mye. Hvor du bor, garasje, alarm, esp etc.. Dyrt blir det nok uansett dessverre.. En luke utenom er jo selvfølgelig om du har mulighet til å registrere og forsikre bilen i navnet til en av dine foreldre. Det er riktignok en fordel å spare seg opp bonus, og om man kjører skadefritt/ikke skyld i skade, så får man tilbakebetalt ungdomstillegget, men det blir uansett dyrt og man har ingen garanti for at man ikke kan være uheldig å ha skyld i skade, så da er penga kasta ut av vinduet. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg