Gå til innhold

T5 chipping

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 06 1.9tdi som arbeidsbil som jeg er storfonøyd med! Jeg har 85hk utgaven.

Det som trakk meg mot akkurat denne bilen var alt utsyret som var med og kilometerstanden.

85hk holder, den er sterk og en bra arbeidshest, men absolutt ikke noen racer, men det er jeg ikke ute etter heller i arbeidsbilen.

Hadde uansett vert deilig med litt ekstra guffe.

 

Ser Ts Racing kan chippe denne opp til 115hk for 7000kr. Synes noen her det er verdt pengene?

 

Mvh

 

Magnus Høve

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

har garantien gått ut? for hvis det skjer noe med motor osv er garanti sak så dekker ikke garantien motoren hvis den er chippet, er det manuel så tåler girkassa, ikke chipp den hvis det er automat

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

hallo eg har ein vw transtportet 2004 model med 1.9tdi som er gått 150 tusen. trur dere det er lurt og chippe den for meir hp. skal bruke den til og trekke bil henger. så hadde vert ok me litt meir hp.men villl ikkje ødelgge den. håper på om der kunne gidd ein tilbake melding om dere har noko formeining om drivverk tåler dette.

 

mvh knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår