J.C Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 holder til på nesbru... Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Er det mye watt max/rms på forsterkeren og subben da? Kan ikke priser på det der men 1500,- er det en grei pris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 husker ikke alle spec på forsterkeren.tror at den kan brokobles til 2 ganger 200W i 2 ohm..ellers er det en 4 kanals forsterker på 4-50w i 4 ohm.. har selv kjørt den med en brokobla kanal på 12" og fronsystem.. den hadde ikke problemer med å dra bassen på noe tidspunkt... bassern er kraftig med alu. membran... Hadde tenkt meg 2000 for alt sammen men kan jo alltids diskutere litt pris;) Mvh jørgen Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Jaok, nei er det gammelt da? Så litt gammel ut forsterkeren.. ingen rifter i subben? spilt mange timer? :) mvh Tomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 forsterkeren er rundt et år gammel.. er noen smårifter på oversiden av den fordi den løsna og lå å gnissa inntil snowboardet mitt:( basseren er litt eldere men i tipp topp stand.. med riktig kasse spiller den helt vannvittig bra:D rista løs festene til bakluka på gamlebilen:rolleyes: alt er i bra stand og fungerer helt fint.. selger det fordi jeg ikke gidder å bygge annlegg i den nye bilen min;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 jaok, vet du hvor mange timer de er spilt da? Hørtes bra ut dtte ass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 har ikke sitti med stoppeklokka liksom:rolleyes: har vel spilt... har ingen ide egentlig.. det er spilt inn for å si det sånn... men jeg har skjeldent kjørt rundt med bånn gass på anlegget så det er spilt pent med ;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 hehe ok... :cool: Men ettersom det er litt gammelt å slitt, hva blir prisen på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 gammelt og slitt ja:op 1500 så er det ditt;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 ja kansje det ja :D men wooferen er den på mange watt? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 husker ikke akkurat hvor mye men jeg tror det er 600w maks belastning.. har spilt den med 100w og det spiller bra:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 jaok, men nei intresert jeg! frakt i posten blir vel en slant da sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 blir vel kanskje litt i frekt ja:( men det går jo an å finne ut hvor mye det blir;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 mhm, men tror du at du kunne finne ut det eller? :D Sendt det til oppdal(sør-tr.lag) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 skal prøve å finne ut av det jeg;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg