kaarium Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 har nettopp vært og kjøpt et bilbatteri til min Audi A4,2.6L. å når eg starter den opp lyser forsatt varsel lampen om at eg må lade batteriet og batteriet tappes litt etter vært. noen forslag til kor problemet kan være? for lite Ah? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Ødelagt dynamo eller spenningsregulator/utslitte børster i dynamo.. Anbefaler å skifte den.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Edit. Kjetil slo meg :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Mål over batteriet mens motoren går, så ser du fort om den lader eller ikke Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fron solfilmservice Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 har nettopp vært og kjøpt et bilbatteri til min Audi A4,2.6L. å når eg starter den opp lyser forsatt varsel lampen om at eg må lade batteriet og batteriet tappes litt etter vært. noen forslag til kor problemet kan være? for lite Ah? Det samme skjedde med min A4 1,8T Den trekte 1A når tenning var av og nøkklene låg inne. Ta av + på batteriet og mål mellom +ledning og + på batteriet med Ampere. Så ser du ivertfall om den trekker når tenning er av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Varsellampe for at batteriet må lades?? Velutstyrte disse Audiene gitt. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaarium Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 målte mellom polene med motoren i gang. då låg spennigen på 11,2 volt så då e det nok dynamoen så e ødelagt:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Har akkurat det samme problemet på astraen min. Må nok bytte dynamoen. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 prøv å kjekk om batteri polene sitter onklig(festet onklig), hendte på A3 min Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Før du bytter dynamo så bør du gå over kablene fra dynamoen for å sjekke etter brudd. Hjelper ikke mye å bytte dynamo om en ledning er tvert av, eller jordinga ikke har kontakt. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.