m0rpheus Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 (endret) Kunne dette funka? en koselig 10" til venstre og forsterkere til høyre altså :thumb ikke tenk på det som er der fra før av, tok bare et random bilde fra finn :D legg merke til paint skills :ahahahhaha: tenkte da en løsning som fungerer og som er praktisk med tanke på bagasje osv :hellothere: Muligheter for at kassa blir for liten i forhold til subben? Endret November 23, 2009 av m0rpheus hellothere Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hvilken sub er det snakk om, og hvor stor plass har du til å bygge på der? En lukket kasse vil nok gå. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Hvilken sub er det snakk om, og hvor stor plass har du til å bygge på der? En lukket kasse vil nok gå. Er snakk om lukket kasse ja :) Vet ikke nøyaktige mål, da jeg ikke har bilen i mitt eie enda :P bare planlegger sommerens aktiviteter :D Har en kompis med lik bil, så kan ta mål fra han sin ;) Her er et bilde uten mine flotte tegninger: Ang. selve suben har jeg ikke tenkt så veldig mye på det, men har titta litt på denne: http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=10105&prodid=147 edit: Tanken om en 10" på hver side har også streifet meg, men vet ikke hvordan dette blir i forhold til lyd da jeg er übernabb på bilstereo :thumbs Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Beregnet for 15-30l lukket kasse, så den får du plass til :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Noen som har noen innspill ang. lyd? Hva blir best? En sub på høyre/venstre side og forsterkere på den andre siden, eller en sub på hver side? Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 anyone? :O Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Det spiller ingen rolle, for du hører ikke hvor bassen kommer fra alikevel. Hva som gir best lyd er en annen sak, og der må du nesten prøve deg fram... En så liten kasse, med skråvegg, tar jo nesten ikke plass intil seteryggen heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Har aldri prøvd det selv, så kan ikke gi deg noe godt svar på det. MEN vil tro at hvis du stiller inn med riktig tidskomp, og at de står symetrisk i bagasjerommet at det vil bli bedre med to enn en. Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0rpheus Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Åkei... Har bestemt meg for å bare ha en sub, altså gjøre slik tegninga sier. Jeg (tror) jeg har satt sammen et duganes anlegg, men mangler forsterker(e). Kan noen titte litt på om dette fungerer, samt legge til en (eller flere) forsterkere? Sub: Kicker - Solo Baric L7 10 (2x2 ohm) Frontsett: Kicker - SS Series 56.2 Høytalere bak: Kicker - KS 5250 Headunit: Alpine CDA-105Ri Siter *Volkswagen Golf Mk2 uten skilter edition "Tom, If ironi was made out of strawberrys. We'd all be drinking alot of smoothies right now" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg