X-istenZZ Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Hei! Temaet har sikkert vært oppe fler ganger men klarer ikke å finne noe konkret svar på hva som må til. Har en dobbel din DVD skjerm liggende som er nesten ubrukt som jeg hadde i min forrige bil. Har lyst til å få satt denne i bilen, men har hørt at hvis jeg tar ut org spilleren mister jeg div. funksjoner. Kjørekomputer, Tripp, Memory i stolene forsvinner. Det sies at man må erstatte noen komponenter med "boxer" man setter inn på kablene som gjør samme jobben. er dette tilfellet? skal sies at disse 2 boksene man må ha koster par tusen per stk. Har problemer med at org spilleren sliter med å lese cder å hakker hele tiden. Har multifunksjonsratt å Bose anlegg i min org. Håper noen kan hjelpe meg! Mvh Mats Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clown Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg ville ha ettermontert en cd-veksler for å bevare orginaliteten, men det finnes jo ett alternativ å skaffe en ny spiller via ebay elns? Siter - S124 Sportline E 220 x 97mod. Tahoe 1500 x S124 Sportline 230 E Stein Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg