Audi80_kenneth Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Som sakt traff jeg en 2 dørs jetta og det var sorgen ved første blikk :P men med MYE polering, senk, sota ruter og store hjul tipper jeg den blir bra ;) men skulle hatt noen hjulbue lister, (kansje) kanal skjørt og 90-fangere...noen som har noe sånt liggende? Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Jeg har 90 fangere... Og en hel haug med andre deler... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Nå har jeg fått taki alt. Men kan jo se om det dukker opp mer etter vært ;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg