Hansen89 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Lurte på å på byttet høytalerne i dørene foran. Men sist jeg prøvde på det skjønte jeg ikke hvordan jeg skule få av dørpanelet. (Prøvde ikke så hardt heler) Det er skruer på under siden av panelet vet jeg, Men det virker som det skule gå ann og bare ta av nederste del, altså bare den "lomma" nederst på døra. Er det mulig eller må jeg av med hele panelet? Takker for svar:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoxvile Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 hei. du må nokk ta av hele dørpanele pga skruer på baksiden av dørpanele til den holderen nederst der høytaleren er. enkel forklaring: skru ut alle skruvene nederst på den svarte holderen, og håndtake til døren (ikke ta å røkk den ut pga sitter også bak dørpanelet), også tar du av det dekselet såm er på døråpningen også skal det være 2,3 skruver der og så er det bare klips dørpanele sitter i kan ta flathjern og presse på baksiden av dørpanelet. ferdig! da skal den være av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 hei. du må nokk ta av hele dørpanele pga skruer på baksiden av dørpanele til den holderen nederst der høytaleren er. enkel forklaring: skru ut alle skruvene nederst på den svarte holderen, og håndtake til døren (ikke ta å røkk den ut pga sitter også bak dørpanelet), også tar du av det dekselet såm er på døråpningen også skal det være 2,3 skruver der og så er det bare klips dørpanele sitter i kan ta flathjern og presse på baksiden av dørpanelet. ferdig! da skal den være av. oki:) da skal det nok ordne seg:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoxvile Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 jepp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Dette kan forklares enklere. - Ta av dekselet rundt dørhåndtaket som sitter med klips (bruk flatjern). - Skru ut skruene på dørhåndtaket men IKKE prøv å rive i håndtaket men bare prøv å la det stå på plass så godt som mulig da det er en tendens til å rive huss på vinylen på dørtrekket. - Sku ut skruene påbunnen av døra. - Bruk et langt skrujern som stikkes inn får å løsne et klips helt i bakkant av dørlomma. - Løsne klipsene hele veien rundt. Disse klipsene har en tendes til å sitte igjen i døra i stedet for dørtrekket. Vær forsiktig så du ikke ødelegger hullene til klips og sett dem tilbake før du putter dørtrekket på plass igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth R Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Husk at du må ha en ramme til uoriginal høytaler i dørene så ikke magnetene treffer ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg