Gå til innhold

Polardego: Prosjekt Typ89Q - 90 A-80Q 2.0E

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Vel, fikk inn en bil i dag som jeg ikke vet om jeg skal bruke i vinter for å spare Transporteren litt eller om jeg skal selge...

 

Bilen er en 90 modell Audi 80 2.0E Quattro som har rullet 290 000 km. Bilen er i merkverdig god stand selv med litt høy km. Hel og pen i karosseriet, en sølv pusseskinnsvask vil nok gjøre en hel del... :ahahahhaha:

 

Tatt inn fra Tyskland i 97 og med en del utstyr:

 

- Sportsinteriør

- Soltak

- Sportsintrumentering

- Servo

- El.speil

- Varmeseter etc.

 

Synes den er ganske sprek også til tross for 115HK.

Men siden jeg kanskje ikke vet alt for mye om disse så er det jo endel ting jeg lurer på.

 

Når bilen blir varm og får belastning i form av full gass eller igangsetting i en bratt bakk så fusker den litt. Ikke plagsomt men den gjør det, er dette noe som er kjent på denne motoren? Svar mottas med takk.

 

Hvis man skulle vurdere å selge, hva er en slik bil verdt?

 

Pics:

 

Bilde_179.jpg

 

Bilde_180.jpg

 

Bilde_181.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Selv om jeg vurderer å selge denne så klarer jeg ikke heeeelt å holde fingra unna...

 

Skal en tur til Dr. Hristov i ettermiddag og se om han finner ut om hvorfor den butter imot når man gir på... (av og til)

 

EDIT: Og det fant vi ut, for det første så hadde de som byttet reg.reima sist (9000km siden) satt den 1 tann feil og så er innmaten i den mittre potta løsna så den blokkerer eksosstrømmen. Får ny potte i morgen så får vi se.

 

Må si jeg er imponert over hvor hel den er i karosseriet selv såpass høy km...

 

Så var det med fingrene da, oppdatert med andre lamper... (og vinterdekk) :o

 

Bilde_082.jpg

 

Bilde_083.jpg

 

Bilde_084.jpg

 

Bilde_085.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår